​Depositum/pladsreservation.

I forbindelse med opstart på en af Mortens køreskole`s holdstarter, skal man betale et depositum på 1500 kr senest 48 timer efter tilmelding eller efter en smsopfordring fra køreskolen ( 22950241 ). Depositum indgår naturligvis som en del af betalingen i forbindelse med lovpakken ved Mortens køreskole.

Det gør man via mobilepay : Nummer kan oplyses ved henvendelse

Eller

Bank: Reg.: 6683  Konto: 0020736992 Husk kontaktoplysninger

Depositum skal betales indenfor 48 timer efter tilmelding ( eller efter en sms opfordring ) på en af køreskolens holdstarter og returneres ved rettidig afmelding.

Rettidigt defineres som minimum 14 dage før holdstart. Melder man fra indenfor 14 dage af ( før ) tilmeldt holdstart refunderes depositum IKKE.

Betaler man IKKE depositum indenfor 48 timer fra tilmelding på en holdstart ( eller efter en sms opfordring ) har man IKKE reserveret en plads og man har dermed IKKE gennemført sin tilmelding.

Har man problemer med at betale depositum på 1500 kr i forbindelse med tilmeldingen er man velkommen til at tage direkte kontakt med køreskolen på 22950241.

Depositum er indført for at undgå useriøse tilmeldinger.​

Tilmelding​

Nu kan du tilmelde dig en af vores hold via denne formular.

Indtast dine oplysninger og hvilken dato du gerne vil møde. ​

Vi ser frem til at se dig

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Kontakt​oplysninger

​Mortens Køreskole v/Morten Volker Hansen​

Udsigten 30, 6000 Kolding

Klik her for rutevejledning

Om ​firmaet

Mortens køreskole er en køreskole i Kolding hvor kvaliteten er i top.

Både hvad angår undervisning i teorilokaler og i bilen. Det drejer sig om at der er plads til et individuelt undervisningsforløb hvor de vanskeligheder den enkelte elev møder bliver imødegået med en faglig og pædagogisk indgangsvinkel.