Generhverv

​Har du fået frakendt dit kørekort enten betinget eller ubetinget?​

Så skal du op til en kontrollerende køreprøve, som består både af en teoriprøve og en praktisk køreprøve.

Hos Mortens Køreskole kan vi hjælpe dig med at generhverve dit kørekort ved at bestå teori- og køreprøve allerede første gang.

I forbindelse med frakendelse af kørekortet er det ikke noget lovkrav at skulle følge køreundervisningen ved en kørelærer, men det kan anbefales og derfor tilbyder jeg en pakke bestående af interaktiv teoriundervisning, 1 køretime og leje af bil ved køreprøven til 1600 kr.

Mortens køreskole tilbyder ikke individuel teoriundervisning, med mindre at der er tale om kørselsforbud.​

​Frakendelse i forbindelse med alkohol.​

Har du være så uheldig at få frakendt føreretten i forbindelse med alkoholindtagelse og bilkørsel skal du have gennemført et A/T - kursus som vedlægges ansøgningen om kørekort.

Oplysninger om ANT - kursus kan fås her

Har du spørgsmål vedrørende generhvervelse af kørekort, er du naturligvis velkommen til at kontakte os.

Læs mere om priser på kørekort her.​

Tilmelding​

Nu kan du tilmelde dig en af vores hold via denne formular.

Indtast dine oplysninger og hvilken dato du gerne vil møde. ​

Vi ser frem til at se dig

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Kontakt​oplysninger

​Mortens Køreskole v/Morten Volker Hansen​

Udsigten 30, 6000 Kolding

Klik her for rutevejledning

Om ​firmaet

Mortens køreskole er en køreskole i Kolding hvor kvaliteten er i top.

Både hvad angår undervisning i teorilokaler og i bilen. Det drejer sig om at der er plads til et individuelt undervisningsforløb hvor de vanskeligheder den enkelte elev møder bliver imødegået med en faglig og pædagogisk indgangsvinkel.