Persondata

Hvad gør køreskolen med dine personlige oplysninger

For at du kan indgå aftale med køreskolen, er der brug for følgende oplysninger:

Navn
Mobilnummer
Cpr.nr
Cpr.nr bruges til oprettelse af kørekort forløb hos Borgerservice. Du udfylder ved opstart ansøgning om kørekort, som Mortens køreskole, bruger til oprettelse i koreprovebooking.dk samt viderebringer ansøgningen om kørekort til den lokale Borgerservice. Ved tilmelding og afvikling af forløb ved Mortens køreskole accepterer man automatisk brugen af nævnte informationer i forbindelse med borgerservice. Alle oplysninger bliver behandlet fortroligt uden adgang for eksterne. Cpr. oplysninger vedrørende samtykke erklæring bliver ligeledes behandlet fortroligt og videre leveret til borgerservice i forbindelse med sagsbehandling af kørekortsansøger, under 18 år.

Køreskolen foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, opfylde lovkrav samt kommunikere med dig.

Når der indsamles personoplysninger via Mortens køreskole , sikrer køreskolen, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Administrator for Mortens køreskole har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige for Mortens køreskole er indehaveren ( Morten Hansen) og Danaweb,

Køreskolen opbevarer CPR-numre i form af opbevaring af ansøgning om kørekort.
Derudover opbevarer køreskolen IKKE CPR-numre eller personfølsomme oplysninger bortset fra samtykke erklæring frem til sagsbehandlingstidspunktet.

Køreskolen vidergiver ikke personfølsomme informationer udover den nødvendige papirgang til borgerservice.

Oplysninger afgivet til Mortens køreskole videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand.

Som registreret hos Mortens køreskole.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Mortens køreskole eller via mail. info@mortens-koreskole.dk

Elektronisk henvendelse
Ved tilmelding på Mortens køreskole.dk giver du køreskolen samtidig samtykke til, at Mortens kørekole.dk må kontakte dig via e-mail, SMS og telefon.
Henvendelse kan bestå i:
– Kommunikation om køretider og andre ydelser
– Udsendelse af opgørelse
– Rykker skrivelser ved manglende betaling
– Oplysninger om dit kørekortforløb, feks remindere

Fotosamtykke sociale medier
Ved bestået køreprøve, kan der efter dit valg, blive taget et foto, som lægges på de sociale medier. Når du samtykker til at få taget et sådant foto, giver du automatisk samtykke til at Mortens køreskole må offentliggøre det på Mortens køreskole`s facebookprofil . Du kan til enhver tid nægte at få taget fotoet, ligesom du til enhver tid kan bede om at få det slettet på de sociale medier igen. Det kan gøres via sms, mail eller telefonopkald.

Sletning af persondata
Køreskolen sletter dine personoplysninger, når de ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som var grunden til indsamling, behandling og opbevaring af dine data.

Du har altid mulighed og ret til at blive ”glemt” og få at vide hvilke oplysninger der er indsamlet på dig, samt få disse slettet, hvis ikke anden lovgivning kræver at at de bliver opbevaret hos køreskolen. En undtagelse er lektionsplanen som køreskolen skal opbevarer i minimum 3 år i forbindelse med evt. fremvisning for relevante myndigheder.

Ønsker man sletning af personoplysninger skal man henvende sig på info@mortens-koreskole.dk eller på tlf: 22950241

Tilmelding​

Nu kan du tilmelde dig en af vores hold via denne formular.

Indtast dine oplysninger og hvilken dato du gerne vil møde. ​

Vi ser frem til at se dig

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Kontakt​oplysninger

​Mortens Køreskole v/Morten Volker Hansen​

Udsigten 30, 6000 Kolding

Klik her for rutevejledning

Om ​firmaet

Mortens køreskole er en køreskole i Kolding hvor kvaliteten er i top.

Både hvad angår undervisning i teorilokaler og i bilen. Det drejer sig om at der er plads til et individuelt undervisningsforløb hvor de vanskeligheder den enkelte elev møder bliver imødegået med en faglig og pædagogisk indgangsvinkel.