​At tage kørekort er en vigtig beslutning.

Det du lærer, når du tager kørekort, er noget, du skal bruge resten af livet; Derfor er det vigtigt, at få lært "håndværket" bilkørsel godt fra start.

Mortens køreskole vil sørge for at levere en god og solid tavle undervisning, (primært med brug af projektor) tilpasset den enkelte elevs særlige behov støttet op af interaktiv pc undervisning. Adgang til pc undervisning kan købes billigt igennem køreskolen.

Kørelæren vil hele tiden sørge for at gøre undervisningen spændende og varieret.

Vi starter med 4 lektioner på manøvrebane hvor vi lærer at betjene bilen uden at tage hensyn til vejafmærkning.

Når vi så har gennemført den del fortsætter undervisningen på almindelig vej i bilen kombineret med teoriundervisningen.
Køreskolen vil bestræbe sig på at lede eleven igennem uddannelsen med hurtig succes.

Teoriundervisning

Teoriundervisningen klæder dig på til den praktiske kørsel. Men den klæder dig også på til at bestå den afsluttende teoriprøve.

Inden du går op til teoriprøven, skal du have gennemført et trafikrelateret førstehjælpskursus. Førstehjælpskurser udbydes igennem bl.a ungdomsskoler men har man ikke den mulighed er køreskolen naturligvis behjælpelig med et godt tilbud.

Har du spørgsmål vedrørende teoriundervisningen, er du velkommen til at kontakte mig her

​Kørsel på vej.

Efter teoriundervisníngen skal vi ud og afprøve det indlærte i bilen.

I køreundervisningen lærer du i første omgang, hvordan du betjener køretøjet korrekt. Det sker på en lukket øvelsesplads. Herefter modtager du en række kørelektioner på vej. Loven kræver, at du modtager mindst 16 lektioner, før du kan indstilles til køreprøve. Køreundervisningen omfatter også glatbanekørsel på et køreteknisk anlæg.

Undervisningen skal ifølge loven ske i et sammenhængende forløb og det betyder, at der ikke må være længerevarende afbrydelser i undervisningsforløbet. Pausereglerne som de var indtil Covid -19 kom til Danmark er væk, men det tilrådes naturligvis at følge op på sine færdigheder både hvad angår det teoretiske og praktikske og få færdiggjort sit forløb indenfor en rimelig tidsperiode.

Ring på 22 95 02 41 hvis der er spørgsmål.​

Tilmelding​

Nu kan du tilmelde dig en af vores hold via denne formular.

Indtast dine oplysninger og hvilken dato du gerne vil møde. ​

Vi ser frem til at se dig

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Kontakt​oplysninger

​Mortens Køreskole v/Morten Volker Hansen​

Udsigten 30, 6000 Kolding

Klik her for rutevejledning

Om ​firmaet

Mortens køreskole er en køreskole i Kolding hvor kvaliteten er i top.

Både hvad angår undervisning i teorilokaler og i bilen. Det drejer sig om at der er plads til et individuelt undervisningsforløb hvor de vanskeligheder den enkelte elev møder bliver imødegået med en faglig og pædagogisk indgangsvinkel.